veluxblindsdirect.co.uk Reviews

Consumer Goods

(17766 public reviews)
Rating of  8.3  from 0 - 10
veluxblindsdirectcouk
1/10

I did not receive all of the items that I purchased. I received no reply to my email to customer services

Comment by veluxblindsdirect.co.uk:

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you did not initially receive all of the items from your order and that you were unable to obtain a response to your email. Since your review, we understand that you have spoken with our customer services team, who advised that your order had unfortunately been split in transit. You were asked to allow 48 working hours from Friday for the remaining items to arrive. If they have not been received within this timeframe, you have been advised to contact us again so that we can investigate this further. We apologise for the inconvenience caused and appreciate your patience while this is resolved.

Report for abuse